Selskabsbestilling / festarrangement
Det med småt / værd at vide om afholdelse af selskab på Den Gamle Kro
- Reservationsgebyr og depositum: Vi gør opmærksom på, at der ved reservation af eget lokale til dit festarrangement skal betales et reservationsgebyr / depositum på kr. 1000,-. Beløbet betales ved reservation og vil blive fratrukket fakturaen ved endt arrangement. Vær venligst OBS på, at ved evt. annullering eller fortrydelse af reservation, tilbagebetales beløbet ikke!
Ved overførsel, benyt da SYDBANK 8065 0223623 mrk. dato for arrangement.
- Tidsramme: I hverdagene kan et selskab holdes frem til kl. 20:00, fredage og lørdage til kl. 24:00 og søndage til kl. 19:00.
Brunch varer max. 4 timer, medmindre andet er aftalt!
- Ad libitum / heldagsarrangementer: 7 timer fra min. 25 personer. Ved ekstra tid beregnes kr. 500,- pr. halve time + forbrug af drikkevarer.
- Endeligt antal skal oplyses senest 10 dage før arrangementet. Der kan dog ændres i antallet (+ / – 1-2 personer), indtil 2 dage før det afholdes.
- No show på dagen afregnes som minimum med kuvertpris for maden.
- For børn under 12 år afregnes altid ½ kuvertpris. Der kan bestilles ekstra børnemenu til børn og unge.
- Menusamtale: For at aftale dit / jeres festarrangement senest 4 uger inden afholdelse, ring da venligst for at aftale tid til menusamtalen. Ved menusamtalen vil vi gennemgå hele jeres arrangement, punkt for punkt.
- Bordopstilling: Ved menusamtalen aftales bordopstilling i lokalet. Ønskes runde borde, er dette kun muligt i salen! Fuld opdækning ved runde borde er max. 8 personer. Til en brunch max. 9 personer.
- Blomster, lys, opdækning er inkluderet i kuvertprisen. Ønskes der dog specielle farvevalg og blomster, udover det vi kan tilbyde, faktureres dette ekstra. Egne blomster og anden dekoration til borde og lokale må gerne medbringes efter aftale med os.
- Bordkort og bordplan skal afleveres 2 dage i forvejen, ikke før. Bordplanen gennemgås med personalet ved aflevering. Bordkort skal ligge i rækkefølge og pr. bord efter bordplanen.
- Æresporte / ranke om døren må opsættes efter aftale. Mål på dør ind til salen: ca. 9 m. Fordør ind til restaurant og stor stue: ca. 7 m. Der er beslag til ophæng af ranke / æresporte. Medbring evt. strips til befæstelse. Det er ikke tilladt at skrue eller bore i bygningens vægge eller træværk!
- Overnatning: Skulle I have brug for overnatning til jer selv eller jeres gæster, giver vi 10% rabat på værelsesprisen. Ved reservation af værelser, skal I / jeres gæster oplyse, at det er i forbindelse med jeres arrangement, så vi allerede ved reservation kan notere rabatten!
- Afregning af arrangement: Medmindre andet er aftalt, betales netto kontant ved endt arrangement. Fakturaen kan afregnes med Dankort eller med kontanter. OBS: Vi modtager ikke kontant betaling af større arrangementer over kr. 14.999,-. Større arrangementer kan ikke afregnes med kreditkort!
- Specialmad, såsom vegetarmad, glutenfrit, diabetikermad m.m., kan laves i det omfang det er muligt for køkkenet. Vi er desværre ikke særlig gode til særkost, da vi normalt laver almindeligt mad.
- Musikanlæg, projektor og lærred forefindes i salen og kan benyttes efter aftale.
- Klaver med nodebog samt højskolesangbogen forefindes i salen. Klaveret kan ikke flyttes til andre lokaler. Højskolesangbøger kan hentes frem til fri afbenyttelse.
Det er vigtigt for os, at Deres arrangement bliver en succes. Derfor ser vi gerne, at alt bliver aftalt inden det afholdes; at vi bliver informeret om taler, sange, indslag m.m., så vi kan planlægge dagens / aftenens forløb. Skulle I vælge at have en toastmaster, vil vi meget gerne sammen med ham / hende planlægge dagens / aftenens forløb, så der ikke opstår overraskelser i løbet af arrangementet, der vil påvirke køkkenet og personalets arbejde. Tak for forståelsen!