Stort a-la-carte menukort | alle dage fra kl. 11.30

SE MENUKORT

Selskabsbestilling/festarrangement.

Det med småt/værd at vide ved afholdelse af selskab på Den Gamle Kro.
Hent “værd at vide ved selskabsbestilling” som Download her

  • Reservationsgebyr og depositum: Vi gør opmærksom på at der ved reservation af festarrangement skal betales et depositum/reservationsgebyr på kr. 1000,- Beløbet betales ved reservation af arrangement og vil blive fratrukket fakturaen ved endt arrangement. Vær venligst OBS på at ved evt. annullering eller fortrydelse af reservation, tilbagebetales beløbet ikke!
  • Ad libitum/helaftensarrangementer (7½ timer) fra min. 20 personer. Ellers vil drikkevarer m.m. afregnes efter forbrug. Ekstra tid: kr. 500,- pr. ½ time + forbrug af drikkevarer.
  • Udskænkning lukker senest kl. 02.00. Dvs. natmaden serveres senest kl. 01.30.
  • Endeligt antal: skal oplyses senest 1 uge før arrangement. Der kan dog ændres i antallet, indtil 2 dage før arrangement.
  • No Show på dagen afregnes med kr. 300,- eller som minimum kuvertpris for maden.
  • Børn under 12 år er altid ½ kuvertpris. Der kan bestilles ekstra børnemenu til børn og unge.
  • Menu samtale: for at aftale af dit/jeres festarrangement senest 4 uger inden afholdelse af arrangement, ring da venligst for at aftale tid til menu samtalen 2 måneder før. Ved menu samtalen vil vi hele arrangementet punk for punkt.
  • Bordopstilling: Ved menu samtalen aftales bordopstilling i lokalet. Ønskes runde borde, er dette kun muligt i salen! Fuld opdækning ved runde borde max 8 personer. Til en brunch max 9 personer.
  • Blomster, lys, opdækning er inkl. couvertprisen. Ønskes der dog specielle farvevalg og blomster, ud over det vi kan tilbyde, faktureres dette ekstra. Egne blomster og anden dekoration til borde og lokale må gerne medbringes efter aftale med os.
  • Bordkort og bordplan skal afleveres 2 dage i forvejen, ikke før. Bordplanen gennemgås med personalet ved aflevering. Bordkort bedes ligge i rækkefælge og pr. bord efter bordplanen.
  • Egen chokolade, småkager og kage: Ved medbringelse af egne småkager og chokolade tillader vi os at fakturere et serveringsgebyr kr. 5,- pr. couvert. Ved kage kr. 10,- couvert. Indgår det dog som en del af et dessert ta´ selvbord, faktureres der ikke et serveringgebyr.
  • Æresporte/ranke om døren: må opsættes efter aftale. Mål på dør ind til Salen: ca. 9 meter. Fordør ind til restaurant og Stor Stue ca. 7 meter. Der er beslag til ophæng af ranke/æresport. Medbring evt. strips til befæstelse. Det er ikke tilladt at skrue eller bore i bygningens vægge eller træværk.
  • Overnatning: skulle i have brug for overnatning til jer selv eller jeres gæster, giver vi 10 % rabat på værelsesprisen. Ved reservation af værelser, bedes i/jeres gæster oplyse at det er i forbindelse med jeres arrangement. Så kan vi allerede ved reservation notere rabatten.
  • Afregning af arrangement: med mindre andet er aftalt, betales netto kontant ved endt arrangement. Fakturaen kan afregnes med alm. Visa/Dankort eller med kontanter.

OBS: Vi modtager ikke kreditkort til betaling af større arrangementer.

  • Specialmad: Så som vegetarmad, glutenfrit, diabetikermad m.m. kan laves i det omfang det er muligt for køkkenet. Vi er desværre ikke særlige gode til særkost, da vi normalt laver almindeligt mad.
  • CD-anlæg: forefindes i salen og kan benyttes efter aftale.
  • Klaver. Med nodebog, samt højskolesangbogen forefindes i salen. Klaveret kan ikke flyttes til andre lokaler.
  • Højskolesangbøger: kan hentes frem til fri afbenyttelse.

Det er vigtigt for os at Deres arrangement bliver en succes, derfor ser vi gerne at vi bliver informeret om taler, sange, indslag m.m. så vi kan planlægge Dagens/aftenens forløb. Skulle i vælge at have en Toastmaster, vil vi meget gerne sammen med ham/hende planlægge dagens/aftenens forløb, så der ikke opstår overraskelser i løbet af arrangementet, der vil påvirke køkkenet og personalets arbejde til et succesfuldt arrangement.

Skal du holde fest, bestille bord eller har du et spørgsmål?
Slotsgade 6 - 6300 Gråsten - tlf. ++45 74 65 15 67 -